2018. március 28., szerda

Ha zsírt akarsz magadról lepucolni....



Megválaszolnánk most egy fontos, gyakran elhangzó kérdést:

Tényleg a Ti edzésetek a leghatékonyabb zsírégető?

Igen. Viszont ez így túl egyszerű! 

Nem sokat ér a mi edzésünk sem, ha csak félerővel, vagy csak immel-ámmal végzed az edzést. 

Bármelyik HIIT vagy Tabata edzés csak akkor, és kizárólag akkor hatásos, ha maximum erőbedobással végzed. Elértél egy jó edzettségi szintet? Ne érd be ennyivel! Csináld intenzívebben, addig, amíg nem lóg a nyelved, amíg bírod szuflával! Ha spórolsz, tartalékolsz az energiáddal, és nem dobsz be mindent, az a 1/2 óra központi rész nem fog többet érni egy sétánál. Így a hőn áhított utóégető hatást sem tudod majd kamatoztatni!

Ha a zsírt le akarod pucolni magadról, hatékony edzést kell csinálnod, odafigyelve az étkezésedre, és a folyadékbeviteledre, valamint a megfelelő mennyiségű alvásra!

Az edzésünk nem azért 1 órás, mert 1 órát úgy edzünk, mint az állatok. Azt senki se bírná! De visszatérve a Tabatára, melyet a japán gyorskorcsolyázóknak fejlesztettek ki, és ők is kidőlnek, akkor gondolod, hogy Te, egy átlagos ember nem kéne hogy kidőlj?! Dehogynem! Mindent bele kell adnod abba a fél órába, amíg edzel, na akkor IGEN a válaszunk, az edzés hatásos. Egyébként csak csalódás lesz az ajándék, a félmunkára. De félmunkára, féleredmény a válasz. Félig megfőtt húsleves nagyon pocsék tud lenni, ez jusson eszedbe, mikor spórolni akarsz az energiáddal. A maradék fél óra szükséges, mégpedig a komoly, intenzív edzést elő kell készíteni egy jó bemelegítéssel, és a legvégén pedig le kell nyújtani az izomzatot. Reméljük, hogy ez ma már nem kérdés senkinek, aki hozzánk jár, hogy ez milyen fontos.

Tehát:
Maximum erőbedobással edz, ha ki akarod hozni az edzésedből a benne rejlő lehetőségeket!


Bejelentkezés:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése