2018. június 15., péntek

Tüntesd el a hónalj alatti redőket!



Egyik szépészeti gond a melltartóból, vagy trikó alól kibuggyanó hónalj redő. Tüntesd el! Ez a pár gyakorlat segít ezt megszüntetni. Használd úgy, mint a haskört... erre legalább akkora szükséged van, mint a szép formás hasra.

Természetesen ne áltasd magad, helyi fogyás nem létezik, de tehetsz érte, hogy formásabb legyél ezen a területes is.

Vigyázat! Működik! 😀👍


1 gyakorlat:
Képtalálat a következőre: „Chest Press for women”

Feküdj hanyatt, térdeket húzd fel, láb a talajon. kézi súlyzót engedd le magad mellé, majd told ki. Mikor kitolod, fújd ki a levegőt is, és feszíts rá.
Csinálj belőle 30 ismétlést.


2.gyakorlat:
Képtalálat a következőre: „Staggered Push Ups”


Ez a tradicionális fekvőtámasz egyik alternatívája. Fekvőtámasz tartásban az egyik kezed legyen hátrébb. Csinálj karhajlítást, egyszer a jobb, egyszer a bal kezed legyen hátrébb. Meglátod, nem is olyan egyszerű.
Javaslat 16-16 karhajlítás oldalanként.


3. gyakorlat:
Képtalálat a következőre: „Dumbbell Flyes women”

Feküdj hanyatt, térd felhúzva, lábak a talajon, kezed oldalt kinyújtva, súlyzó benne. Húzd középre a karjaidat, tárogass.
30-szor ismételd.

Mindegyik gyakorlat kiválóan alkalmas a vállad, karod formálására, és arra, hogy megdolgoztasd a hónalj körüli izmokat. Nem szükséges hozzá semmilyen extra felszerelés, csak egy matrac és 2 db kézi súlyzó. És ha netán súlyzód se lenne, tölts meg 2 üres öblítős flakont vízzel.

Jó szórakozást! 💝

2018. június 8., péntek

Dupla nyak, avagy tüntesd el a tokádat

Bizony a nyakon, a nyak körül is elzsírosodhat az ember, ami nagyon bosszantó, mert nehéz eltüntetni.

Úgy is lehet tokád, hogy nem elég fejlett ott az izomzat... bizony ez is lehet az oka. És az is előfordulhat, hogy a diétád jól működik, de ez a kettős áll egyszerűen nem tűnik el.

Íme egy gyakorlatsor, mely a nyak és állkapocs körüli izmokat célozza meg. Bárhol, bármikor elvégezhető, és csak pár perc az egész.

Várjuk a visszajelzéseket! 😃


2018. május 30., szerda

Superman gyakorlat - erősítsd a hátizmokat is

Számos alkalommal írtunk a törzsizomzat erősítéséről, mely nem kizárólag a hasizom erősítéséből kell, hogy álljon!

Nem mellesleg, ha a hasadra dolgozol, illene az ellentétes oldalra is, a hátra is dolgozni. Egyik remek kis gyakorlat a superman.


Kiegészítésként mindenkinek kéne végeznie ezt a gyakorlatot, hiszen a szervezetünknek szüksége van rá! Fentebb említettük, hogy a hasizomerősítő gyakorlatokkal párhuzamosan kellene végezni, ugyanis a görbe testtartás egyik oka a gyenge hátizom.

Ez a gyakorlat a végig a nyakunktól a derekunkig dolgoztatja az izmokat a gerinc melletti területen, nem utolsó sorban a mély hátizmokat is.

A gyakorlat során karunk egyenes, ez az egyik hibázási lehetőség ennél a gyakorlatnál, a másik, mikor a térdet behajlítjuk. Minden egyenes(!)

Végrehajtás:
Hason fekvés, onnan egyszerre mozdul a kéz és a felsőtest, valamint a láb. Majd vissza, kiiduló helyzetbe. Nehezíteni úgy lehet, hogy hosszan kitartod, vagy kézi súlyt is tartasz.

És ugye nem is kérdés, SZERETJÜK!!!! 😁

Ha próbára szeretnéd magad tenni, javasoljuk, hogy végezz 1 percen keresztül lebegő felülést, utána 1 percig a supermant. Várjuk, a hozzászólásokat, kinek hogy ment!


Ha szeretnél velünk találkozni:

2018. május 11., péntek

A változásról...

„Te magad légy a változás, amit látni szeretnél a világban.” - Mahatma Gandhi

Blogbejegyzésünk apropója, hogy Dávid a nyáron külföldre megy dolgozni.

Bejelentettük a zárt csoportban, hogy ne találgasson senki, hanem elmondjuk, miért is jelent meg, hogy MUNKATÁRSAT keresünk.

A reakció megdöbbentett... pedig már annyiszor tanultam erről.

A változás szele engedjük, hogy megérintse arcunkat. Köszönjük meg ami eddig megtörténhetett, és üdvözöljük, ami eztán jön. Nem hiszek a változatlanságban. Dávid kiváló lehetőséget kapott, amivel élni szeretne, és én ebben támogatom. Engem mindenképp nagy örömmel tölt el, hogy együtt dolgoztunk, és fejlődtünk. Igen, én is azt hittem, hogy tovább tart, de így van ez jól. Engedjük, hogy ő is meglelje azt amiben, és ahol boldog lehet az Életben. Bármikor szeretettel várjuk, ha mégis másként alakul az élete. Nincs mitől félni, mert a változás emberi életünk legbiztosabb eleme. Ellenállhatunk neki, de így is úgy is bekövetkezik előbb-utóbb.

Képtalálat a következőre: „változás pszichológiája”

Tehát örüljünk annak ami megtörtént, és nyitott szívvel álljunk elé annak, ami ezután fog.

Dávid fiatal, és élni akar a kíváncsiságával. Nekünk akik itt maradtunk tiszteletben kell tartanunk a döntését, nem tarthatjuk vissza attól, hogy megvalósítsa álmát. Igen, ez egy olyan változás a mi részünkről, amit nem akartunk, de biztos vagyok benne, hogy bárki képes elfogadni ezt. Megjeleníthetjük elménk képernyőjén a lehető legrosszabbat, de várhatjuk azt is, hogy mi lesz ezután, mit kínál fel nekünk a nagybetűs ÉLET. Úgy gondolom, a döntés a mi kezünkben van, hogy hogyan állunk a helyzethez. Én nem kívánom megnehezíteni Dávid életét, inkább kiélvezem a hátralévő időt amit együtt eltölthetünk. Tiszta szívemből kívánom neki, hogy minden a kívánsága szerint alakuljon, hiszen mindenki megérdemli, hogy szép és tartalmas életet éljen.

Ez a bizonytalanság, amit átélhettek, teljesen normális. De mivel nem mi döntöttünk, nekünk kell a helyzethez alkalmazkodni, és elengedni, amit szükséges. Úgyhogy az ellenállást váltsa fel az elfogadás, majd zárjuk le a dolgot. Ne pörögjünk olyan dolgon, amire nincs befolyásunk.


Csodás napot kívánok Mindenkinek!

2018. április 19., csütörtök

Pirított gomba zöldséges tésztával

Ma ismét gomba került az asztalra. Remek kis étel, mi nagyon szeretjük itthon. Ezúttal másképp készítettük el, és azt gondoltuk, adunk egy kis inspirációt, ha épp nincs ötleted, hogy mit főzzek ma. 😀



Pirított gomba zöldséges tésztával




Hozzávalók:
  • kb. 0,5 kg csiperke gomba
  • 1 teáskanál majoranna
  • 1 teáskanál oregánó
  • fokhagyma (ízlés szerint)
  • 1 csomag spagetti tészta
  • zöldségek, saláták (amit a hűtőben találsz)
  • szója szósz
  • oliva olaj

Elkészítése:
Nagyobb fejű gombákat szeleteld fel, apróbb fejeket nem kell. helyezd el a tepsiben őket. Keverd össze (kb. 50 ml oliva olajat, fűszereket, és az összepréselt fokhagymákat), utána locsold meg vele a tepsibe helyezett gombaszeleteket. Előmelegített sütőben 200 fokon kb. 15 percet süsd.
A tésztát főzd ki. Az is kész van 20 perc alatt. Serpenyőben addig kevés olajon kezd el a zöldségeket párolni. Nem kell puhára, csak ropogósra. Ha készen vagy a leszűrt tésztát is helyezd bele. Ha van saláta is, azt is rakd a tésztára. Forgasd át, locsold meg szója szósszal. Amikor kész vagy, tálalj. Nagyon finom, ízletes ételt kapsz...  és nem utolsó sorban egész gyorsan kész a meleg, finom étel. A pirított gomba egyenesen fenséges!


Kóstoljátok meg!




2018. április 17., kedd

Nyújtásról II.

Folytatjuk a témát. Mint említettük a nyújtás nem választható, hanem kötelező eleme az edzésnek (!)


Előző cikkünkben a Dinamikus nyújtásról beszéltünk, illetve megemlítettük, hogy az izületek általánosságban engedik a kétirányú mozgást, így egyszerre dolgoznak az ellentétes izmok. Az egyik ellazul, a másik megfeszül egy gyakorlat hatására. Egy másik hatására ellentétesen. Maga a mozgás a folyamatos izommunkának köszönhető.

Képtalálat a következőre: „static stretching”

Ma a statikus nyújtásról lesz szó:
A dinamikus nyújtással szemben a statikus nyújtásra az jellemző, hogy a felvett testhelyzetet kitartjuk. Nincs utómozgás, mint a dinamikus nyújtásnál. A statikus nyújtás ugyanúgy megköveteli a testtudatot. Ha ugyanis fogalmad sincs a testedről, ezt a nyújtást is el lehet rontani. Egy kényelmes testhelyzetben nem lehetséges, hogy a nyújtás végbemenjen. Szükséges megtalálnunk azt a pontot, ahol már nem kényelmes a testhelyzet, és ezt kell kitartani.
A statikus nyújtás során megpróbáljuk lélegzetvételről lélegzetvételre növelni az izom hosszát. A módszer azért hatékony, mert a nyújtás fokozatos, és lassú, ezért szép lassan engedelmeskedik az izomzat, és nyúlik. Nem rángatjuk az izmot, így a nyújtási reflex sem indul be, nem lesz húzódás, sem szakadás, ami mindig a túlnyújtás következménye. A kitartott pozíció a 10 mp-től több percig is eltarthat egyéntől és felkészültségtől függően.

Kapcsolódó kép

Mivel a statikus nyújtás egyik jellemzője, hogy nyugodt elmeállapotban a leghatásosabb, így inkább az edzés végére valók. Tapasztalatból mondjuk, hogy bizonyos elemeit viszont lehet edzés elején alkalmazni, sőt ajánlott. Különösen, mikor szükséges egy-egy izomcsoport nyújtott állapota (pl. balett, stb.)

Edzéseinken mi nem sumákoljuk el a nyújtási időt, mind a bemelegítés részeként, valamint az edzés végén is hagyunk rá időt, és egyik edzőnk sem híve a nyújtás elhagyásának.

Természetesen a nyújtások tovább bonthatók különböző szempontok alapján. Néhányat majd bemutatunk a következő cikkünkben.

Hamarosan folytatjuk....



Edzéseink látogathatók:


2018. március 28., szerda

Ha zsírt akarsz magadról lepucolni....



Megválaszolnánk most egy fontos, gyakran elhangzó kérdést:

Tényleg a Ti edzésetek a leghatékonyabb zsírégető?

Igen. Viszont ez így túl egyszerű! 

Nem sokat ér a mi edzésünk sem, ha csak félerővel, vagy csak immel-ámmal végzed az edzést. 

Bármelyik HIIT vagy Tabata edzés csak akkor, és kizárólag akkor hatásos, ha maximum erőbedobással végzed. Elértél egy jó edzettségi szintet? Ne érd be ennyivel! Csináld intenzívebben, addig, amíg nem lóg a nyelved, amíg bírod szuflával! Ha spórolsz, tartalékolsz az energiáddal, és nem dobsz be mindent, az a 1/2 óra központi rész nem fog többet érni egy sétánál. Így a hőn áhított utóégető hatást sem tudod majd kamatoztatni!

Ha a zsírt le akarod pucolni magadról, hatékony edzést kell csinálnod, odafigyelve az étkezésedre, és a folyadékbeviteledre, valamint a megfelelő mennyiségű alvásra!

Az edzésünk nem azért 1 órás, mert 1 órát úgy edzünk, mint az állatok. Azt senki se bírná! De visszatérve a Tabatára, melyet a japán gyorskorcsolyázóknak fejlesztettek ki, és ők is kidőlnek, akkor gondolod, hogy Te, egy átlagos ember nem kéne hogy kidőlj?! Dehogynem! Mindent bele kell adnod abba a fél órába, amíg edzel, na akkor IGEN a válaszunk, az edzés hatásos. Egyébként csak csalódás lesz az ajándék, a félmunkára. De félmunkára, féleredmény a válasz. Félig megfőtt húsleves nagyon pocsék tud lenni, ez jusson eszedbe, mikor spórolni akarsz az energiáddal. A maradék fél óra szükséges, mégpedig a komoly, intenzív edzést elő kell készíteni egy jó bemelegítéssel, és a legvégén pedig le kell nyújtani az izomzatot. Reméljük, hogy ez ma már nem kérdés senkinek, aki hozzánk jár, hogy ez milyen fontos.

Tehát:
Maximum erőbedobással edz, ha ki akarod hozni az edzésedből a benne rejlő lehetőségeket!


Bejelentkezés: