2018. június 15., péntek

Tüntesd el a hónalj alatti redőket!



Egyik szépészeti gond a melltartóból, vagy trikó alól kibuggyanó hónalj redő. Tüntesd el! Ez a pár gyakorlat segít ezt megszüntetni. Használd úgy, mint a haskört... erre legalább akkora szükséged van, mint a szép formás hasra.

Természetesen ne áltasd magad, helyi fogyás nem létezik, de tehetsz érte, hogy formásabb legyél ezen a területes is.

Vigyázat! Működik! 😀👍


1 gyakorlat:
Képtalálat a következőre: „Chest Press for women”

Feküdj hanyatt, térdeket húzd fel, láb a talajon. kézi súlyzót engedd le magad mellé, majd told ki. Mikor kitolod, fújd ki a levegőt is, és feszíts rá.
Csinálj belőle 30 ismétlést.


2.gyakorlat:
Képtalálat a következőre: „Staggered Push Ups”


Ez a tradicionális fekvőtámasz egyik alternatívája. Fekvőtámasz tartásban az egyik kezed legyen hátrébb. Csinálj karhajlítást, egyszer a jobb, egyszer a bal kezed legyen hátrébb. Meglátod, nem is olyan egyszerű.
Javaslat 16-16 karhajlítás oldalanként.


3. gyakorlat:
Képtalálat a következőre: „Dumbbell Flyes women”

Feküdj hanyatt, térd felhúzva, lábak a talajon, kezed oldalt kinyújtva, súlyzó benne. Húzd középre a karjaidat, tárogass.
30-szor ismételd.

Mindegyik gyakorlat kiválóan alkalmas a vállad, karod formálására, és arra, hogy megdolgoztasd a hónalj körüli izmokat. Nem szükséges hozzá semmilyen extra felszerelés, csak egy matrac és 2 db kézi súlyzó. És ha netán súlyzód se lenne, tölts meg 2 üres öblítős flakont vízzel.

Jó szórakozást! 💝

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése