A változásról...

„Te magad légy a változás, amit látni szeretnél a világban.” - Mahatma Gandhi

Blogbejegyzésünk apropója, hogy Dávid a nyáron külföldre megy dolgozni.

Bejelentettük a zárt csoportban, hogy ne találgasson senki, hanem elmondjuk, miért is jelent meg, hogy MUNKATÁRSAT keresünk.

A reakció megdöbbentett... pedig már annyiszor tanultam erről.

A változás szele engedjük, hogy megérintse arcunkat. Köszönjük meg ami eddig megtörténhetett, és üdvözöljük, ami eztán jön. Nem hiszek a változatlanságban. Dávid kiváló lehetőséget kapott, amivel élni szeretne, és én ebben támogatom. Engem mindenképp nagy örömmel tölt el, hogy együtt dolgoztunk, és fejlődtünk. Igen, én is azt hittem, hogy tovább tart, de így van ez jól. Engedjük, hogy ő is meglelje azt amiben, és ahol boldog lehet az Életben. Bármikor szeretettel várjuk, ha mégis másként alakul az élete. Nincs mitől félni, mert a változás emberi életünk legbiztosabb eleme. Ellenállhatunk neki, de így is úgy is bekövetkezik előbb-utóbb.

Képtalálat a következőre: „változás pszichológiája”

Tehát örüljünk annak ami megtörtént, és nyitott szívvel álljunk elé annak, ami ezután fog.

Dávid fiatal, és élni akar a kíváncsiságával. Nekünk akik itt maradtunk tiszteletben kell tartanunk a döntését, nem tarthatjuk vissza attól, hogy megvalósítsa álmát. Igen, ez egy olyan változás a mi részünkről, amit nem akartunk, de biztos vagyok benne, hogy bárki képes elfogadni ezt. Megjeleníthetjük elménk képernyőjén a lehető legrosszabbat, de várhatjuk azt is, hogy mi lesz ezután, mit kínál fel nekünk a nagybetűs ÉLET. Úgy gondolom, a döntés a mi kezünkben van, hogy hogyan állunk a helyzethez. Én nem kívánom megnehezíteni Dávid életét, inkább kiélvezem a hátralévő időt amit együtt eltölthetünk. Tiszta szívemből kívánom neki, hogy minden a kívánsága szerint alakuljon, hiszen mindenki megérdemli, hogy szép és tartalmas életet éljen.

Ez a bizonytalanság, amit átélhettek, teljesen normális. De mivel nem mi döntöttünk, nekünk kell a helyzethez alkalmazkodni, és elengedni, amit szükséges. Úgyhogy az ellenállást váltsa fel az elfogadás, majd zárjuk le a dolgot. Ne pörögjünk olyan dolgon, amire nincs befolyásunk.


Csodás napot kívánok Mindenkinek!

Megjegyzések