2018. január 24., szerda

A lapos has titkos receptje I.

Kapcsolódó kép Mindenki vágyik rá, még az is aki nem vallja be. 😀 Feszes, lapos has, vékony derék igazán tetszetős nőnek, férfinak egyaránt.

Ezzel kapcsolatban számos hiedelem van. Például, hogy hasazással levarázsoljuk a zsírt a kényes tájékról. Mondhatnánk ez hülyeség. A lapos has eléréséhez nem elég több ezer felülést, vagy hasgyakorlatot végezni. Ez maximum oda vezet, hogy megvastagszik az izomzat, de a zsírpárna alatt. Célzott zsírégetés nincs, ezt felejtsd el! 

Természetesen nem lehetetlen.


Másik tévhit
Nem elég, hogy sokan félreértik a hasizom gyakorlatok által elérhető eredményt, utána jön a következő hiba, hogy azt hiszik, hogy radikálisan meg kell vonni a szénhidrátot. A szénhidrátok semmit nem tehetnek azzal kapcsolatban, hogy Te elhíztál. A túl sok, vagy a túl kevés bevitel már inkább. 
Na de mi történik, ha megvonod a szénhidrátot, azaz keveset viszel be? 
Jelentem a szervezetednek szüksége van szénhidrátra! Ne akard átverni, mert Te jársz pórul. Szóval megvonod a szénhidrátot, rövid időn belül minimális fogyást elérhetsz. Ez a kezdeti csökkenés azonban a szervezeten belül egy vészriadó formájában átalakítja a folyamatokat. A raktározás beindul, hiszen megvonás történt. Sajnos zsír formájában, ami jórészt has tájékon fog felhalmozódni. 

Ez esetben hiába edzel!

Az izmoknak tápanyagra van szüksége és egyik formája a bevitt, kellő mennyiségű szénhidrát.

Szénhidrátok:

Megkülönböztetjük:
  • az egyszerű cukrokat 
  • az összetett komplex szénhidrátokat. 
Egyszerű szénhidrát:
a szervezet számára alapvető fontosságú szőlőcukor, a glükóz, a gyümölcscukor, a fruktóz, de ide tartozik még a tejcukor, a szacharóz (répacukor, nádcukor). 

Komplex szénhidrát:
a keményítő, legfontosabb forrásai a gabonafélék, a hüvelyesek, a magvak, zöldségfélék. 

Ha helyesen étkezik valaki, akkor a napi táplálék 55-60 %-át teszik ki a szénhidrátok. 

És arra figyeljünk, hogy a mérleg a komplex szénhidrátok javára térjen ki.



folytatjuk....


Ha szeretnél velünk edzeni, 2 programot ajánlok a figyelmedbe, ha nem tudsz személyesen jönni edzésre:

Szőlő csomag (3 darab 1 órás edzésvideó 1 havi edzéstervvel)

28 napos CENTIVÁGÓ program (28 napos programcsomag számos kiegészítő elemmel)



2018. január 13., szombat

Megállíthatatlan vagy, ha van HITED!

írta: Bruszt Mária

Kapcsolódó kép

Mint tudjátok, marketing suliba járok nem hagyományos értelemben vett oktatásban van részem, ahol kombinálva van az online oktatás a személyes konzultációkkal. Most volt egy 2 és fél napos összejövetel, ahol egy kicsit a 2018-as célokkal is foglalkoztunk.

Az egyik előadó Julie Cairns volt. Sok személyes dolgot árult el, de én mégis inkább a saját benyomásaimról beszélek, mert lehet, Te is ebben a cipőben jársz.

Julie a "Kétség felhőiről" beszélt... és elöntöttek az érzelmek. Sejtheted, nekem is vannak hiedelmeim, melyek bizonyos helyzetben meggátolnak, hogy teljesítsek, vagy végrehajtsak egy-egy általam kijelölt célt.

A kétségek körbevesznek minket, és ragyogásunk, ahogy Julie nevezte, nem tudnak a felhők között áttörni. Az erős elhatározást, mely bennünk él, szép lassan körbeveszi a köd, és eltakarja. Egy idő után olyan sűrű köddé tud válni, mely meggátol minket abban, hogy elhatározásunk megvalósuljon.

Julie azt mondta, hogy Tiszta szándékunkat ezek a felhők eltakarják. Nekünk a HIT erejéhez kell fordulnunk, mégpedig nem vallási értelemben, hanem a magunkba vetett HIThez. A kétség felhőit el lehet oszlatni (!) Mert néha találkozunk olyan emberekkel, akik ezek a felhők mögé látnak, és hagynunk kell, hogy segítsenek nekünk, különösen, ha elakadunk.

Azt tanácsolta, hogy nézzünk mélyen magunkba, tegyük fel a kérdést:
  • Igaz, amiben hiszek?
Mert bizony ezeket a felhőket mi keltjük életre a hiedelmeinkkel.

És innentől kezdve nagyon személyes lesz, amit mondok. Épp most lehet csatlakozni az egyik programunkhoz a 28 napos CENTIVÁGÓ programhoz. A program semmit nem ér, ha Te nem hiszel benne, hogy sikerülhet, mert bizony ezek a felhők lazán körbe fognak vonni, és mindenfajta önkorlátozó tettekkel fogod bebizonyítani, hogy nem vagy méltó a sikerre. És sajnos, még így is lesz. 

HINNI kell magadban, HINNI kell, hogy képes vagy rá, HINNI kell, hogy megérdemled a sikert, mert ki higgyen Benned, ha TE magad sem hiszel magadban (?!)

Számtalanszor ért kudarc, és ez az, ami oly maróan hatott rám. Mert mindegyik mögött ott látom saját kishitűségemet, anyám szavait hallom, ahogy leszidja azt a neveletlen kislányt, hogy "már megint..." És igen, talán én sem bíztam magamban, mert elhittem anyám szavait, nem találtam érdemesnek rá magam, hogy sikerüljön. Volt, hogy nekifogtam másodjára, harmadjára, és mikor kicsit elfeledkeztem arról, hogy kétségeim legyenek, mindig sikerült minden; mikor féltem, hogy mégis sikeres leszek, mindig elbuktam, mindig. Nem volt kivétel.

Azt kívánom Neked, akár edzésről van szó, akár életmódváltásról, hogy ne legyen kétséged, és különösen ne állj a sikered útjába a kishitűségeddel. Legyél önmagad rajongója, aki tudja, hogy megállíthatatlan vagy, ha van HITED!


2018. január 6., szombat

Mindig ugyanazt csinálod?

Képtalálat a következőre: „crossfit wallpaper”

Hetek óta ugyanazt csinálod? Azaz veszel egy jó kis DVD-t és mindig ugyanazt az edzést csinálod? Van egy hasrutinod, amit nem hagysz el soha?

Javaslom... ne tedd.Már az jó, ha valamelyik HIIT edzést csinálod.... de könyörgöm, a több ezer kombinációból csak azt a párat?!

Gondolkozz!
Ha egyféle gyakorlatsort csinálsz, azoknak a gyakorlatoknak a fő izomcsoporjai fognak erősödni, és amelyiket épp nem mozgatod ezzel, az sajnos háttérbe szorul. Hidd el, egy idő után ráadásul ráunsz a DVD-re, és akkor ott azon a ponton még az edzéstől is elmegy a kedved, pedig nagyon motivált voltál, mikor elkezdted... ugye?

Mit javaslunk?
VÁLTOZTASSS!!! Lehetőleg mindig más gyakorlatsort végezz. (Ha már otthon vagy, és nem jössz el csoportos órára / személyi edzésre), akkor vegyél részt valamelyik programunkon -folyamatos megújult programok vannak-), de semmiképp ne várj csodát 1 dvd megvásárlásától, azt nem lehet egy életen át csinálni. Nyilván lehet az első lépés, de tudd, hogy innen még van hova fejlődni, és törekedj rá, mielőtt ráunnál!

Aktuális programunk:
Vagy gyere hozzánk edzésre:
  • 2316 Tööl, Akácos út 41 - KAKUSEI SE (bejelentkezni szükséges!)